نشست هفتم کافه بیست‌تاسی: درس‌هایی که از بیست‌تاسی آموختم؟

نشست رایگان «چرا بیست تا سی سالگی مهم است ؟»
۱۵ اسفند ۱۳۹۶
نشست رایگان «چرا بیست تا سی سالگی مهم است؟»
۱۳ فروردین ۱۳۹۷

نشست هفتم کافه بیست‌تاسی: درس‌هایی که از بیست‌تاسی آموختم؟

کافه بیست‌تاسی: نشست هفتم

درس‌هایی که از بیست‌تاسی آموختم؟

راوی: محمد نجفی (بنیانگذار بیست‌تاسی)

همین حالا ثبت‌نام کنید:

 

توضیح محمد نجفی درباره این رویداد:

سه سال و بیش از ۲۰۰ رویداد مختلف در تهران و ۱۲ شهر دیگه، با همراهی تعداد زیادی از دوستان، همراهان، میهمانان، مربی‌ها، مدرس‌ها، سازمان‌ها و داوطلبانی که کنار ما بودند، برای من حکم سفری ماجراجویانه رو داشت که از روز اول، هیچ تصویر و تصوری از آنچه پیش رویم بود نداشتم.

تجربه‌های نو و متفاوت، آشنایی با آدم‌هایی منحصربفرد و خاص، یاد گرفتن چیزهایی که شاید باید بهای سنگینی بابت یاد گرفتن‌شون می‌دادم اما در همان تعامل و دوستی با همون آدم‌های خاص، باهاشون مواجه شدم، دیدن بیش از ۸ هزار نفر در رویدادها با سنین و دغدغه‌ها و آرزوها و رنج‌ها و امیدها و تفاوت‌های بسیار با هم و مهم‌تر از همه تغییری که این سفر در نوع نگاه خودم نسبت به زندگی و بسیاری چیزهای دیگه ایجاد کرد، بخشی از تجربه‌های این سفر ماجراجویانه برای من بود.

در نتیجه تصمیم گرفتیم رویداد ۲۱۰ ام بیست‌تاسی رو که آخرین رویداد ما در سال ۹۶ هم هست، به این درس‌آموخته‌های شخصی که در این بیش از سه سال داشتم، اختصاص بدیم.

تمام تلاشم در این نشست روایتی شخصی از این سفر ماجراجویانه دشوار و پر از افت و خیز اما شیرین و پر رنگ و رو و امیدوارانه در دو ساعت برای شماست.

طبیعتاً چون این برنامه در دفتر کوچک بیست‌تاسی با فضایی محدود قراره برگزار بشه، میزبان تعداد کمی از دوستان می‌تونیم باشیم و از این بابت پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم.

 

زمان: پنج‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ساعت ۱۴ تا ۱۶

 

«بیست‌تا‌سی»را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *