کارگاه «روشی برای طراحی زندگی آینده»

کارگاه «رهایی از خطاهای ذهنی»
۱۰ خرداد ۱۳۹۶
سومین رویداد هم آفرینی همراه اول با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز
۲۷ خرداد ۱۳۹۶

کارگاه «روشی برای طراحی زندگی آینده»

اگر تابحال ساخت خلاقانه‌ی آینده را تجربه نکرده‌اید و دوست دارید آینده‌های محتمل زندگیتان را تجسم کنید، این روش را امتحان کنید.
کارگاه «روشی برای طراحی زندگی آینده» سعی دارد با اصول نگاه، تفکر و اقدام در دیزاین، روشی را برای حرکت به سمت آینده پیشنهاد دهد و طی سه ساعت، فرصت تمرین این نگاه را برای شرکت کنندگان فراهم نماید.
واقعیت این است که، بسیاری از ما روش طراحی و ساختن مطلوبیت‌هایمان را یاد نگرفته‌ایم و فقط در مقابل واقعیت‌هایی که محیط بیرون برای ما ایجاد می‌کند، واکنش نشان می‌دهیم. داستان زندگی‌های شاخص، داستان کنش‌هایی است که طراحی و سپس شجاعانه پیگیری شده‌اند. شما را هم دعوت می‌کنیم به تجربه‌ی ساخت آینده، آینده‌ای که خودتان می‌توانید بسازید.

مربی این کارگاه صالح برادران امینی است. صالح طی پنج سال گذشته به عنوان طراح خدمات به شرکت‌های بسیاری از جمله گروه صنعتی انتخاب، سازمان فناوری اطلاعات، ایران‌تلنت و شتاب‌دهنده‌ی بردیا کمک کرده‌ تا نیازهای واقعی انسانی را بفهمند و خدماتی طراحی کنند که به این نیازهای واقعی، پاسخ دهد. صالح، علاوه بر دوره‌های آزاد، طراحیی خدمات را در محیط‌های مختلفی از جمله دانشگاه هنر و مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف نیز درس داده است.

صالح این بار تلاش می‌کند به مخاطبان بیست‌ کمک کند با اصول نگاه، تفکر و اقدام در دیزاین، به طراحی زندگی آینده خود بیندیشند.

این کارگاه با همکاری و حمایت گروه پژوهشی آریانا در روز سه‌شنبه، ۳۰ خردادماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

 

ظرفیت تعداد شرکت‌کنندگان در این کارگاه ۲۰ نفر است.

 

زمان: سه‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰

مکان: تهران، سهروردی جنوبی، ملایری پور غربی، شماره ۳۷، ساختمان آریانا، طبقه سوم، کلاس شماره ۵

 

همین حالا ثبت‌نام کنید:

 

«بیست‌تا‌سی» را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *