به خودتان فرصت تجربه کردن بدهید!

۲۰ درسی که باید تا قبل از ۳۰ سالگی آویزه گوش کنیم
۱۱ تیر ۱۳۹۵
کریستیانو رونالدو
چهار درس رهبری که می‌توانیم از کریستیانو رونالدو بیاموزیم
۲۷ تیر ۱۳۹۵

به خودتان فرصت تجربه کردن بدهید!

در جشن یک سالگی «بیست تا سی» که ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ برگزار شد، از برخی از شرکت کنندگان خواستیم تا چند دقیقه مقابل دوربین وب یاد که از همکاران اصلی و خوب بیست تا سی در یک سال گذشته بود، هم خطاب به بیست تا سی ساله ها و هم درباره خود «بیست تا سی» سخن بگویند. فرزین فردیس، همراه خوب ما و نخستین میمان نشست های ما بود که بخشی از صحبت‌های او را اینجا آورده‌ایم.

دوستان جوان بیست تا سی ساله‌ی من! قدر این یکی از مهم‌ترین دوران‌های زندگی رو خیلی خوب بدونید.
ممکنه بیست تا سی فقط ۱۰ سال به نظر برسه، ولی تاثیری که بر سال‌های بعد زندگی شما می‌گذاره، تاثیر بسیار زیاد و تاثیر جدی و مهمیه.
در این دوران باید به خودتون فرصت بدین چیزهای مختلفی تجربه کنید. به گزینه‌های مختلفی که به ذهن‌تون میاد و مدل‌های مختلف زندگی نوک بزنید و اجازه بدید با تجربه‌ی بیشتر و با فهمیدن این‌که می‌خواهید چه کاره بشید و چطور زندگی کنید و چه نقشی رو ایفا کنید، و می‌خواهید چطوری این زندگی رو به پایان ببرید در واقع خودتون رو، و کوله‌ بار آینده‌تون رو پربار و پربارتر کنید .
برای من بیست تا سی سالگی سرشار بود از تجربه‌هایی که شاید امروز که بهش نگاه بکنم موفقیت‌ها و جایگاه امروزم رو به شدت مدیون اون تجربه‌ها هستم. تجربه‌هایی که تو نگاه اول بعضی‌ها خیلی ترسناک بود و من رو به شدت دچار دلهره می‌کرد و برخی من رو بر حذر می‌داشت از داشتن اون تجربه‌ها. ولی با جرات رفتم و اون تجربه‌ها رو انجام دادم و دوست دارم به شما بگم خیلی از تجربه‌های این دنیا ارزش داره که براش وقت بگذارید. برای این‌که بهتر بفهمید در دوران‌های بعد باید چه کار کنید.
امیدوارم روزگار خوبی در انتظار شما باشه و شما در این دوره روزگار بهتری رو برای خود، جامعه و کشورتون رقم بزنید.

یک سال و چند ماه پیش وقتی محمد نجفی در مورد برنامه‌ی بیست‌تاسی و برنامه‌هایی که برای برای بیست تا سی ساله‌های کشورمون تو ذهنش داره با من صحبت کرد، یه جورایی خوشحال شدم و تو دلم گفتم چقدر خوب که آدمی که بیست تا سی (سالگی) رو خوب میفهمه و درک میکنه و دغدغه‌ی بهتر زندگی کردن آدمای دور و برش رو داره حاضر شده از وقت و انرژی و خانواده‌ش بگذاره برای این‌که امثال من و شما تو این دوران کوله بار بهتری رو به دوش بکشیم و به سمت روزهای بهتری بریم.
امیدوارم محمد و همه‌ی دوستانی که بهش اضافه شدن در این تجربه موفق باشند همون‌طور که تا به حال بودند و کمک کنند که تعداد بیشتری به این طرز فکر، به این نگاه و نگرش اضافه بشن.
شما رو هم اکیداً توصیه میکنم که یک بار هم که شده بیست تا سی رو تجربه کنید.

بخشی از ویدئوی این برنامه را از اینجا ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *