دومین نشست رایگان معارفه دوره «سال نو، زندگی نو»

کارگاه مهارت حل مساله
۱۶ بهمن ۱۳۹۶
کارگاه اصول و مهارت‌های مذاکره
۱۷ بهمن ۱۳۹۶

دومین نشست رایگان معارفه دوره «سال نو، زندگی نو»

دومین نشست رایگان معارفه دوره «سال نو، زندگی نو»

دوشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

با حضور محمد نجفی؛ بنیانگذار بیست‌تاسی

 

 

به پایان سال که می‌رسیم بسیاری از ما با نو شدن سال، امیدوار می‌شویم که بتوانیم زندگی‌مان را نو کنیم؛ هر چند با پایان هر سال، بسیاری از ما احساس ناخوشایندی از بی‌فرجام ماندن همه آن نو شدن‌ها و تغییراتی را تجربه خواهیم کرد، که پیش‌تر به آنها فکر کرده بودیم.

در سه سال گذشته ما همیشه تلاش کرده‌ایم در ماه‌های پایانی سال، رویدادی با عنوان «سال نو، زندگی نو» را برگزار کنیم و تلاش کنیم در این رویداد با هم، آماده‌تر شویم برای تجربه زندگی نو در سال نو.

امسال هم قصد داریم این دوره را برگزار کنیم اما تصمیم گرفتیم پیش از برگزاری این دوره، نشست معارفه‌ای را هم برگزار کنیم تا هم مخاطبان علاقه‌مندی که مایلند خودشان را آماده کنند برای ساختن زندگی نو و ایجاد تغییر و بهبود کیفیت زندگی‌شان، کمی با چارچوب مباحث و مسایلی که در این دوره مطرح خواهد شد، آشنا شوند و هم بتوانیم از بازخوردهای ایشان برای بهبود کیفیت این دوره استفاده کنیم.

گرداننده نشست معارفه این دوره، محمد نجفی، بنیانگذار بیست‌تاسی خواهد بود. گفتنی است در این نشست علاوه بر معارفه و گفت‌وگوی متقابل، بخشی از مباحث دوره نیز ارائه خواهد شد.

اگر شما هم در فکر ایجاد تغییر و تجربه زندگی نو و بهتری در سال نو هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این نشست شرکت کنید.

زمان: دوشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ساعت ۱۷ تا ۱۹

محل برگزاری: تهران، میدان انقلاب، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۷۸، ساختمان فناوری نوآوری الزهرا، طبقه سوم، واحد ۳۰۵

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره «بیست‌تا‌سی» هستید، ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *